TA’LIM SIFATINI NAZORAT QILISH BO‘LIMI


Ta’lim sifatini nazorat qilish bo‘limi boshlig‘i
 G‘aniyev Ibragim Mamadiyevich
Qabul
Har kuni  15:00 dan 17:00 gacha
Manzil
 
Telefon
+998 (90) 1959872
Faks
 
e-mail

 

Biografiya

Ma’lumoti: Oliy

Samarqand kooperativ instituti instituti, “Hisob-iqtisod” fakulteti

Ilmiy darajasi: Iqtisod fanlari nomzodi

Ilmiy unvoni: Dotsent

Mehnat faoliyati:

 1993 iyul-noyabr - Samarqand viloyati, Urgut tumanidagi “Dyubek” ilmiy-ishlab chiqarish agrofirmasi iqtisodchi

 1993- 1994 yy - Samarqand qishloq xo‘jalik instituti agrosanoat majmui iqtisodiyoti va uni boshqarish kafedrasi,katta laborant

 1995 - 1998 yy- Samarqand qishloq xo‘jalik instituti agroiqtisodiyot va menejment kafedrasi, assistent

1998-2003 yy - Samarqand qishloq xo‘jalik instituti agroiqtisodiyot va menejment kafedrasi, katta o‘qituvchi

2003 - 2005 yy -Samarqand qishloq xo‘jalik instituti agroiqtisodiyot fakulteti o‘quv ishlari bo‘yicha dekan o‘rinbosari

2005 - 2006 yy.  -  amarqand qishloq xo‘jalik instituti qishloq xo‘jalik iqtisodiyoti va boshqaruv kafedrasi, katta o‘qituvchi

2006 - 2015 yy - Samarqand qishloq xo‘jalik instituti qishloq xo‘jalik iqtisodiyoti  va boshqaruv kafedrasi, dotsent

2015 – 2017 yy - Samarqand qishloq xo‘jalik instituti, Qishloq xo‘jaligida menejment kafedrasi mudiri

2017 – 2019 yy - Samarqand veterinariya meditsinasi instituti, Ta’lim sifatini nazorat qilish bo‘limi boshlig‘i

2019 yildan - Toshkent Davlat Iqtisodiyot Universiteti Samarqand filiali, Ta’lim sifatini nazorat qilish bo‘limi boshlig‘i

 

Vazifalari

  • Bo‘lim faoliyatini O‘zbekiston Respublikasining qonunlari, O‘zbekiston Respublikasi  Prezidentining  farmon,  qaror  va  farmoyishlari,  O‘zbekiston Respublikasi  Vazirlar  Mahkamasining  qarori  va  farmoyishlari  hamda ta’limga  oid  boshqa  amaldagi  me’yoriy-huquqiy  hujjatlar,  Inspeksiya boshlig‘i va Filial direktori buyruq va ko‘rsatmalari asosida tashkil etish;
  • Bo‘limning joriy va istiqbol ish rejalarini ishlab chiqish;
  • Ta’lim  yo‘nalishlari  va  mutaxassisliklarning  DTS,  malaka  talablari, o‘quv  rejalari  va  fan  dasturlari  bilan  ta’minlanganligini  tahlil  etish  va ularni ekspertiza qilish;
  • OTMda  ta’lim  jarayoni  sifatini,  uning  o‘quv  adabiyotlari  va  o‘quv-uslubiy materiallar bilan ta’minlanganlik darajasini o‘rganish;
  • OTM  talabalari  bilimlarining  davlat  ta’lim  standartlariga muvofiqligini o‘rganib borish, tahlil qilish;
  • Ta’lim  sifatini  oshirishga  qaratilgan  me’yoriy-huquqiy  hujjatlar ijrosini ta’minlash;
  • Kadrlar tayyorlash sifati monitoringini yuritish;
  • OTMni ichki attestatsiyadan o‘tkazishni tashkil etish, natijalari bo‘yicha ta’lim  sifatiga  salbiy  ta’sir  etuvchi  omillarni  aniqlash,  ma’lumotlarni OTM rektoriga hamda Inspeksiyaga taqdim etish;
  • Ta’lim  sifatini  oshirish  maqsadida  professor-o‘qituvchilarning malakasini oshirish jarayonida zamonaviy usullar va uslublardan foydalanish samaradorligini tahlil qilish;
  • Ta’lim  sifatini  belgilovchi  ko‘rsatkichlarning  holatini  monitoring qilish va aniqlangan  muammolar  va  kamchiliklar  yuzasidan  tegishli  tarkibiy tuzilmalarga takliflar berish;
  • OTMning  tarkibiy  tuzilmalarida  (fakultet,  kafedra,  bo‘lim,  markaz, akdemik  litsey)  pedagog  xodimlarning  kasbiy  malakasi  holatini,  shuningdek oliy  o‘quv  yurtidan  keyingi  ta’lim  hamda  malaka  oshirish  va  qayta  tayyorlash yo‘nalishlaridagi  sifat  darajasini  aniqlash  maqsadida  ichki  monitoringni o‘tkazish,  tahliliy  ma’lumotlarni  tayyorlash,  aniqlanagan  kamchilik  va muammolarni bartaraf etish bo‘yicha OTM rahbariyatiga takliflar kiritish;
  • OTM  professor-o‘qituvchilari  tayanch  ma’lumotlarining  tegishli  dars beradigan  faniga  mosligini  tahlil  qilish  yoki  ularning  tegishli  qayta tayyorlashdan  o‘tganligini  yoki  mos  ixtisoslik  bo‘yicha  ilmiy  unvon,  darajaga ega ekanligini o‘rganish va xulosalarni institut rektoriga ma’lum qilish;
  • Ta’lim  jarayoni  moddiy-texnik  bazasi  holatini  tahlil  qilish,  uni rivojlantirish va takomillashtirish bo‘yicha takliflar berish;
  • OTMda  talabalar  amaliyotining  ta’lim  yo‘nalishlari  va mutaxassisliklarni  inobatga  olingan  holda  tashkil  etilganligini  va  uning samarasini nazorat qilish;
  • Inspeksiyaning  topshirig‘iga  binoan  OTMlar  reytingini  aniqlashga  va baholashga  oid  ma’lumotlarni  to‘plashda,  o‘tkaziladigan  attestatsiya  va  ta’lim 133
  • sifatini o‘rganish bilan bog‘liq jarayonlarda ishtirok etish;
  • Attestatsiya, ta’lim sifatini o‘rganish bilan bog‘liq jarayonlarda OTMda aniqlangan kamchiliklar va nuqsonlarni o‘z vaqtida bartaraf etilishi ustidan nazorat o‘rnatish;
  • Bo‘lim  xodimlarining  kasbiy  mahoratini  oshirish,  O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Iste’dod” jamg‘armasi yoki xalqaro loyihalar va  OTM  hisobidan  rivojlangan  xorijiy  davlatlarning  nufuzli  o‘quv  va ilmiy  markazlari  tajribasini  o‘rganish  va  ularni  ta’lim  jarayoniga  tadbiq etish;
  • OTM  reytingini  xalqaro  darajaga  ko‘tarishga  qaratilgan  chora-tadbirlarni  oliy ta’lim  muassasasi  rahbariyati  bilan  birgalikda  ishlab chiqish va uni ijrosini ta’minlashda faol ishtirok etish;
  • OTM  tegishli  tarkibiy  tuzilmalari  bilan  hamkorlikda  ta’lim sifatini oshirishga qaratilgan o‘quv seminarlar va treninglar o‘tkazish;
  • O‘quv jarayoni bilan ishlab chiqarish o‘rtasidagi integratsion hamkorlik, innovatsion g‘oyalar, ishlanma va texnologiyalarning amaliy tatbig‘i masalalari monitoringini yuritish;
  • OTM  Kengashida,  davra  suhbatlari  va  anjumanlarda  bo‘lim  tomonidan ta’lim  sifatini  oshirishga  oid  amalga  oshirilgan  o‘rganish  va  monitoring natijalari to‘g‘risida ma’lumotlar berib borish;
  • Bo‘lim  xodimlarining  lavozim  vazifalari  bo‘yicha  topshiriqlarni bajarish natijalariga ko‘ra ularni rag‘batlantirish yoki intizomiy chora ko‘rish haqida  Inspeksiyaga  va  OTM  rahbariyatga  o‘rnatilgan  tartibda  taklif  va tavsiyalar kiritish;
  • Ta’lim  sifatini  nazorat  qilish  sohasida  bo‘limga  yuklatilgan  boshqa vazifalarni bajarish.